• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Collector betalkoll UC?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
min uc sjönk idag från 9,7 till 5.29, verkar inte gå att höja betalkoll? Är det via appen det görs? Någon bugg att tänka på? Hört att under 8 för att bli beviljad över 10.000kr
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
min uc sjönk idag från 9,7 till 5.29, verkar inte gå att höja betalkoll? Är det via appen det görs? Någon bugg att tänka på? Hört att under 8 för att bli beviljad över 10.000kr
Menar du att betalkolls upplysning va det 5,29? Det är mikro UC och då är det oftast bättre betyg än full UC.
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
5,29 i riskprognos på minuc idag vid uppdateringen. Trodde man skulle gå igenom om man kom under 8 i risk
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
Har d
5,29 i riskprognos på minuc idag vid uppdateringen. Trodde man skulle gå igenom om man kom under 8 i risk
Har du redan lån hos betalkoll så plussar de på det nya beloppet med det gamla. Så om man tror att man söker 10000 kr sammanlagt så blir det det gamla som man har plus 10000 kr
 
N

Nyfiken1234

Gäst
Poäng: 0
nu förstår jag varför de inte går, uc har ändrat tillbaka igen, juliuppdateringen är borta, var bara tillfälligt så nu står krediterna uppdaterats senast i juni... undrar vad uc håller på med idag
 

Skogsmulle

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
28 Mars 2016
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
376
Poäng
517
nu förstår jag varför de inte går, uc har ändrat tillbaka igen, juliuppdateringen är borta, var bara tillfälligt så nu står krediterna uppdaterats senast i juni... undrar vad uc håller på med idag
Samma här. Min senaste uppdatering är från 30/6
 

Gamblewhore

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
5 Juli 2019
Meddelanden
563
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Tror ni det ä någon vits å försöka söka kredit på detta för mig när collector nekade easylivingkortet på samma belopp 10k?

Bilskatten kom ganska olämpligt så vore skönt å stycka upp den
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp